Sekretarz (Etatów: 1 )
Informacje dodatkowe:
OR.2110.3.2024
OGŁOSZENIE WÓJTA GMINY KRUKLANKI
z dnia 12 lutego 2024 r.
w sprawie naboru na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze:
Sekretarz Gminy Kruklanki
Wymiar etatu: 1/1 etatu
Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:
- Wymagania niezbędne:
- jest obywatelem polskim, obywatelem Unii Europejskiej lub kraju, któremu na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa międzynarodowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium RP;
- wykształcenie wyższe magisterskie, preferowane w specjalności: prawo, administracja publiczna;
- kierunkowe studia podyplomowe, szkolenia;
- co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2, ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2022r. poz. 530) w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub osoba posiadająca co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 w/w ustawy, oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych;
- bardzo dobra znajomość regulacji prawnych w zakresie struktur i funkcjonowania administracji samorządowej;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku;
- nieposzlakowana opinia;
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office;
- prawo jazdy kat. B.
- Wymagania dodatkowe:
- umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi;
- umiejętność praktycznego stosowania przepisów;
- umiejętność podejmowania decyzji;
- umiejętność analizy dokumentów i sporządzania pism urzędowych;
- umiejętność opracowywania projektów aktów prawnych oraz decyzji administracyjnych;
- predyspozycje osobowościowe tj. kreatywność, umiejętność pracy w zespole i łagodzenia wewnętrznych sporów, umiejętność skutecznego komunikowania się, odpowiedzialność, terminowość, obowiązkowość, bezstronność, wysoka kultura osobista;
- znajomość struktury organizacyjnej Urzędu Gminy w Kruklankach oraz charakterystyki Gminy Kruklanki.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- zapewnienie sprawnego funkcjonowania Urzędu Gminy w Kruklankach i warunków jego działania;
- opracowywanie aktów wewnętrznego zarządzania;
- opracowywanie i aktualizowanie regulaminów i statutów;
- realizacja polityki kadrowej w urzędzie;
- nadzór nad przestrzeganiem instrukcji kancelaryjnej;
- nadzorowanie okresowych ocen kwalifikacyjnych pracowników samorządowych zatrudnionych na stanowisku urzędniczym;
- organizowanie kontroli zarządczej;
- przeprowadzanie konkursów na wolne stanowiska urzędnicze oraz na kierowników jednostek organizacyjnych gminy;
- współpraca z Przewodniczącym Rady i nadzorowanie obsługi posiedzeń Rady Gminy i jej Komisji;
- przygotowywanie projektów uchwał;
- nadzór nad prawidłowym trybem załatwiania interpelacji i wniosków radnych;
- nadzór nad prowadzeniem spraw związanych z edukacją publiczną;
- nadzór nad rozpatrywaniem i załatwianiem skarg, wniosków i petycji.
- Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny;
- życiorys (CV) z opisem dotychczasowej kariery zawodowej;
- oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
- inne kopie dokumentów potwierdzające kwalifikacje i umiejętności (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie kandydata, że nie był/a skazany/a prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na w/w stanowisku;
- kserokopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, jeśli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022r. poz. 530).
Uwaga!
Wszystkie dokumenty wymienione w pkt 4 ogłoszenia muszą być własnoręcznie podpisane a w przypadku składanych kopii, powinny być potwierdzone przez kandydata, za zgodność z oryginałem. Niepodpisanie dokumentów spowoduje odrzucenie oferty.
- Informacja o warunkach pracy na stanowisku
- Wymiar etatu: 1/ 1 etatu, na podstawie umowy o pracę;
- podstawowy system czasu pracy, 40 godzin tygodniowo, pięciodniowy tydzień pracy;
- miejsce pracy: Urząd Gminny w Kruklankach, 11– 612 Kruklanki, ul.22 Lipca 10
- wynagrodzenie za pracę: zgodnie z Rozporządzeniem RM w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych oraz Zarządzeniem nr 50/2023 Wójta Gminy Kruklanki, w sprawie Regulaminu wynagradzania pracowników Urzędu Gminy w Kruklankach;
- praca w siedzibie UG bez dostępu do windy;
- przewidywany termin rozpoczęcia pracy: marzec 2024 r.
- Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Kruklankach w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- Termin i miejsce składania ofert
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać lub przesłać w terminie do 23 lutego 2024 r. do godz. 13.00, na adres: Urząd Gminy w Kruklankach, ul. 22 Lipca 10, 11– 612 Kruklanki w zaklejonych kopertach, z dopiskiem: „Nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze Sekretarz Gminy Kruklanki”
Z Regulaminem naboru można się zapoznać w Urzędzie Gminy w Kruklankach lub na stronie Biuletynu Informacji Publicznej http://bipkruklanki.warmia.mazury.pl/ W załączniku do niniejszego ogłoszenia, wskazano kryteria brane pod uwagę przy rozpatrywaniu ofert. Dodatkowych informacji udziela: Wójt Gminy tel. (87) 421 70 02
Oferty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. Kandydaci spełniający wymagania formalne i dopuszczeni do kolejnego etapu konkursu, zostaną o tym powiadomieni pisemnie lub telefonicznie. Informacja o wyniku naboru będzie niezwłocznie umieszczona na stronie internetowej BIP oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy w Kruklankach.
WÓJT GMINY
Bartłomiej Kłoczko